piątek, 8 kwietnia 2011

Poszukiwania tego jedynego

Na allegro pełno było skuterów i motorowerów, nowych i pochodzących z 'salonu'. Klasyczne skutery, na których siedzi się jak na nocniku zupełnie mnie nie pociągały dlatego przeglądanie ofert szło mi zdumiewająco szybko. Po przeprowadzonym allegro-research'u mojąuwagę przykuły 3 jednoślady.
1. Romet ZetKa 50
2. Barton Fighter

3. Benzer Aston 50
Jak widać na pierwszy rzut oka, różnią się one między sobą jedynie kilkoma detalami i faktycznie tak jest. Wszystkie 3 to chińczyki, zbudowane w podobnym stylu, a silniki to maleńkie 50ccm.
Po wstępnej ogólnej selekcji, w której za kryterium przyjąłem własne subiektywne upodobania zewnętrzne motorku, wiedziałem, że jeden z tych trzech zagości na stałe w moim domu.
Przeglądają skuterowe fora internetowe najczęściej spotykałem się z radami typu "zostaw to chińskie gó*no i kup dobrą używkę". Kilka pojedynczych głosów wypowiadało się pozytywnie, inni pisali, że nie ma różnicy, bo i tak wszystkie idą z tej samej fabryki, a jeszcze inni pisali jaka to dzisiaj piękna pogoda. Tak czy siak, fora nie pomogły mi zanadto. Dlatego zacząłem przyglądać się bliżej "specyfikacji technicznej", cenie, dostępności, serwisów itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz